Ljudi prošlog veka

Naša deca
to nismo mi
rokenrol generacija
iz vremena socrealizma
što su imala iluziju
da žive u najboljoj
od svih zemalja u svetu
za koju se ponekad trebalo
i ličnim primerom dokazivati
Mi poznajemo dobrovoljni rad
i spremnost na žrtvu
Oni su rođeni pred ratove
njihova muzika je melodija
disharmonije i destrukcije
Oni veruju da je ovaj svet
"Pakao neke druge planete"
Oni svetu suprotstavljaju
svoj ego
A mi smo vaspitavani
da ga potčinjavamo
Oni nemaju iluzija
o lepšem i boljem sutra
već samo potrebu da uživaju
odamah, sada i zauvek
Za njih je sutra večno danas
Oni ništa ne trpe
već sve ruše
i ne pitaju u kakav haos
docnije ulaze
I mi tu malo šta možemo
savetom
jer oni su već odavno skinuli
sa neta linkove svojih savetodavaca
(za njih mi nismo ni čuli)
i čipovali ih sebi u svest
Naši saveti su za njih automitologija
ljudi iz prošlog veka