Maturski je ozbiljna stvar

Pojave mi se danas
na kapiji muž i žena
Kitajčevi iz Beodre
Došli smo kod vas
čika Radovane
kaže mi ona halapljivo
ližući sladoled na štapiću
jer se moja ćerka se druži
sa vašim Nikolom
Muž je kraj nje držao
flašu sa Master pivom
u ruci i klimanjem glave
potvrđivao njene reči
Da odštampate maturski
rad moje ćerke Jovane
Išli smo u fotokopirnicu
ali tamo je to skupo
Pa da nam pomognete
U tom času se pojavi
i Nikola i pogleda me
onako žalosno
Ništa mi nije bilo jasno
a sve sam prihvatio i pre
no što su tražili
shvativši koliko je NIkassu
stalo da im se nađe pri ruci
A ona nastavi jednako
ližući sladoled i vičući
Ćerka je kući, samo ja nemam
kredita za mobilni
i izvadi neku skalameriju
Neka, ja ću je zvati sa mog
reče muž
i izvadi svoj mobilni
ali ni ja nemam kredita
I nije mi bilo druge
do da sa mog mobilnog
pozovem njihovu
ćerku da donese USB
i da joj na mom štampaču
odštampamo maturski
To smo i uradili
besplatno, jer mi nismo
fotokopirnica
A kad su preuzeli papire
završene
i ne okrenuvši se
očigledno zadovoljni
brzim uspehom
mojom lakomislenošću
i dobrotom
na tri bicikla prosto
odleteli
u pravu svoje kuće
Odmah iza njih Nikasso
mi je tražio svoj redovni
džeparac
i prosto je poleteo u Beodru
verujem da valorizuje
svoje zalaganje