Ne fotkam se sa zvezdama

Ne slikam se za poznatima
iz ma koje oblasti oni bili
osim ako smo u nekom
poslu
vezanom za moje knjige
ili one koje kao izdavač objavljujem
Prevruće je kad i oni
te zvezde, zvezdice buduće
bivše ocvale zvezde
i ostali
dakle, prevruće je
kad stanu kraj mene
To mi je glupo
dosadno
i nervira me
Volim da se slikam
sa FB prijateljima
kad druženje iz virtuelnog
pretvorimo
u lično i stvarno
Obožavam da slikam
sa onima koji čitaju
moje knjige
i sa onima čije knjige
ja čitam
Javne ličnosti bez obzira
na pol
ako nisu pisci, kritičari
pesnici ili pak teoretičari
retko čitaju knjige
Oni više vole da se slikaju
Sa njima se ne slikam
Najgluplje mi je slikanje
sa muzičkim
mega giga ultra zvezdama
jer fotka treba da kaže
da smo mi bliski i da smo
prijatelji
Ja sa njima nisam blizak
i nisam prijatelj
Fotkanje sa njima
davalo bi lažnu sliku o tome
da sam važniji u mome svetu
 nego što jesam
Pa ne želim biti važan
po tome što ću se slikati
sa nekom pevaljkom
ili pak nekim političarem
Prevruće je
kad stanemo zajedno u objektiv
a može i da se upali
fotoaprat