Ona

Ona kaže da me voli
a svakodnevno
spominje svoje zasluge
i želi da to uvek imam na umu
Da je uvažavam i da joj se
klanjam
Da ćaskam o bezvezarijama
da me podučava kako da
čuvam zdravlje
Da ostavim porodicu
i kuću
i odem sa njom u neki
veliki grad i tamo živimo
kao podstanari od ljubavi
Ona čita moje tekstove
i zaljubljena je u moju
ambiciju
A ti si eto kreten
koji živi u selu
kaže mi
koje te često ne razume
jer te ne poznaju
Svakodnevno na ulici
pričaš sa komšijama
koje zabole ona stvar
za tvoju književnost
Nervira te ponekad
kad ti vetar u proleće
donese jaki miris špecija
kojima se polivaju njive
nervira te kad ti galame
pod prozorom nedeljom
popodne
Jadikuješ se da si usamljen
i da nemaš sa kim razmenuti
misli
A za sve si sam kriv
kaže mi ona
Treba da me poslušaš
i dođeš da živiš samnom
u gradu greha
gde se svi snovi ostvaruju
I da umrem od tuge leti
na vrelom betonu
dodajem ja na kraju