Ispred Aristotelovog parka


U mestu Stagira
Petar Glamočki zaustavi auto
nedaleko od Aristotelovog parka
Fotkaćemo se odlučili smo
tek da zbeležimo i zaustavimo trenutak
kad smo se našli kraj mesta kojim je
nekada šetao tvorac čuvene poetike
Dragan iz Negrišora je predložio
da napravimo selfi, ali nije nam uspelo
Onda smo se slikali pojedinačno
a ja sam usput ispričao onu čuvenu
rečenicu Aleksandra Makedonskog
izrečenu svom učitelju
Više bih voleo da sam paž u Homerovim
spisima no što sam car nad carevima u tvojim
Dragan i Petar su ćutali
Trebalo je grabiti drumom prema Srbiji
Nebo je bilo sunčano i vedro i osećala se
se naša ispunjenost Hilandarskom svetinjom
Aristoel nam se kao roditelj zadovoljno smeškao
prateći nas pogledom sa svojih filozofskih visina
na putu za našu zemlju a takođe i na našem
stvaralačkom putu i književnost koju jednim
malenim delićem i mi dopisujemo našim delima