Da, NIkasso u meni je odličan

Pred tvojom kućom
a da to nisam znao
sa Isakovim  sinovima
Jakovom i Ezavom
koji su pili vino
poltronski me grlili
našao sam se
tako iznenada
kao u snu
Video sam kroz otvoren prozor
unutra se nešto dešava
Gorelo je svetlo
i za stolovina su sedeli ljudi
nešto su jeli i pili
kovali zaveru
ili pak pevušili tiho
mada nisam
razabrao ni jedno lice
Isakovi  sinovi su me hvalili
znao sam da ne misle tako
i rekao sam im to
dok smo sedeli
na pločniku u mraku
pred tvojom kućom
A onda se pojavila tvoja sestra
i rekla da ja nisam u pravu
Vole te
rekla je samouvereno
otuda reči hvale
Tad sam tek iznova video
shvatio
da smo pred tvojom kućom
Iza sestre si se pojavila ti
sa kapuljačom na glavi
ličila si na Marinu Abramović
u koju sam već godinama
zaljubljen
kako na javi
tako u snu
i potaji
onako hajdučki i varvarski
kako samo može biti
neshvaćeni paorski sin
Rekla si da treba
da mi daš slike
neke fotke gde smo zajedno
na kineskom zidu
Nisam verovao
to je bio Marinin performans
Da uđemo unutra u kuću
da mi daš
da pogledam fotke
Ne mogu rekla si
Onda ih skeniraj
pa mi ih pošalji mejlom
Da poslaću mejlom
tako je najsigurnije
A ona pesma
o Beketu me je uplašila
pogotovu
sa onim strašnim kramačama
rekla si odlazeći
Da pesma je naišla na veliki odjek
na fejsu
I tu sam krenuo da pričam
ličilo je
na samohvalu
što mrzim više od svega
Okrenula si  temu
Ne treba ne braniš Nikassu
da piše i izražava se
on je odličan
Ne ništa mu ne branim
rekao sam
Da Nikasso u meni je odličan
shvatio sam dok si nestajala
u noćnoj tmini
A pred  tvojom kućom
Isakovi sinovi
Jakov i Ezav
otabačeni na flasteru
pili su i dalje vino