Novi put - Iz dnevnika o književnim junacima - Žigosani

Za mnoge sam podmetao leđa i obraz
bio im prva tačka oslonca kad su kretali u život
a ponekad mi se učini
sve su to bile samo samarićanske sanje i utopija
promašene investicije u koje sam se trošio

Sad je kasno za kajanje i promenu
dobrota je proizvod straha
usluge su drugima želja za  krajnjim benefitom
a prijateljstva i ljubav su arsenal u skladištu želje
da čovek sebe učini bar malo vrednijim nego što jeste

Krupnim koracima mi se probližava smrt
vidim sva njena lica i boju njenih očiju
ne plaši me
potrošio sam se na druge što mi i nije za hvalu
jedino njihova nezahvalnost me tera na samopoštovanje
i daje mi volju da izađem iz ovog filma  koji sam
režirao iz straha da ne odem bestažno kao milioni drugih

Moj novi put će se uskoro otvoriti
već ga nazirem kao oluju što se iz daleka sprema
znam da ću se iznova roditi
i u vremenima kad me više među ljudima više nema..