Babuške i Gregor S.

Kad je stiglo tvoje pismo
draga moja
i u njemu malo pismo
pa još jedno manje pismo
tri mala u jednom velikom
sve pisma u pismu
i tako dalje i tako dalje
kao u babuškama ruskim
Ja sam imao veliku nevolju
što traje već godinama
Kupio sam farmu
koja je građena od
pozajmljenih  zidova
Pozvali su me  danas
mobilnim da dođem
hitno jer su poverioci
i zajmodavci došli
i počeli su da nose
svaki svoje zidove
Stoka je ležala u toru
kad sam stigao
na mestu gde je bila zgrada
Sve su odneli
samo su stoka i tor ostali
A onda sam izvadio
tvoja pisma da ih pročitam
u nadi da ću u njima
naći neki odgovor za stvari
koje su mi se dešavale tog dana
I kako sam krenuo sa čitanjem
slova su nestajala
Naprezao sam se još više
i kod novog pisma i opet isto
Ništa mi nije išlo od ruke
samo se zgonetke množile
A onda se pojavi Franc K
onako uglađen sa klobukom
u ruci i saopšti mi
Dobro je da poverioci
zidove nose i da reči nestaju
zamisli da se tebi desilo
preobraženje Kao Gregoru S
Nisam mogao da zmislim
jer nisam poznavao dotičnog
gospodina
I kad se sve smirilo
posle nekoliko dana meseci
možda i godina
Ti si apsurdno srećan čovek
Ponovo će Franc K
Ja sam apsurdno srećan čovek
ponovim u sebi
okrenem se na drugu stranu
i zaspim kao beba