Flenter

Na daći Mome Makedonca
kaže mi komšija Miloš Merža
doživotni paor i špekulant
Stalno me pitu za tebe po Kikindi
kakav si ti čovek
i kažu mi da te tamo i svuda zdravo
cenu
I kažu držiš neka predavanja
sa nekim velikim ljudima
Ja sam te samo jedno veče
pre jedno dvadeset godina slušo
i nisam mogo da spavam celu noć
Pa šta si im ti reko, Miloše, pitam ga
Kazo sam im da si flenter
Ništa ne radiš samo čitaš i gledaš
te tvoje knjige
Pišeš kažu neke pripovetke i pesmice
na kompjuter
stalno negdi putuješ
Ne radiš zemlju
ne držiš marvu
ne radiš u neku firmu pa da imaš platu
Od čega živiš sada samo Bog i ti znate
a mene nigdi veliko ne spominju
a toliko imam kapitala zemlje i novaca
U pravu si, kažem, Miloše
i pružim mu ruku da ne ulazim u dalju
rasparvu sa njim
A on lupi šakom o butinu
Eto vidiš
Očigledno zadovoljan ishodom
razgovora
Kad smo se rastali pomislim
Odlično si prošao, Radovane
Za Đuru Jakšića i Miku Antića
su govorili da su pijandure
Za Raku Drainca su govorili
da je bandit
A za pokojnim Teodorom Pavlovićem
kad se oboleo deca su trčala po selu
i gađala ga grudvama vičući
Ludi Toša, ludi Toša
A evo, ja sam Milošu i "Milošima"
postao flenter i grudva u cipeli
čim se toliko bave mojim životom