I drugi put


Фотографија корисника BookILL Fest - Festival ilustracije knjige - Book Illustration Festival

Danas mi se javio
prijatelj iz mladosti
telefonom iz Beograda
Čitao sam tvoj roman
"Bapa," kaže mi
tiho kao da šapuće
Inače knjigu sam kupio
u knjižari u SKC-u
kad mi je već nisi
poklonio
Nismo se videli
pravdam se ja
Pročitao sam je
za jedno veče
opet će on
Svi su mi do sada
govorili da je to
antologijski roman
a ja ću ti sad reći
zašto
Napravio je malu
dramsku pauzu
a ja sam se sav u uvo
pretvorio
Bapa kod čitalaca
pored svih navenih
u kritikama vrednosti
ima još jednu možda
i najveću
"Bapa" daje čitaocima
nadu da u ovom
obesmišljenom svetu
još uvok postoji smisao
Opet je nastala pauza
Ja sam čutao zatečen
i moj prijatelj je ćutao
Hvala ti na ovom
kažem ja
I drugi put kaže on
i prekine vezu