Pesnička republika (Jotanović, Anđa, Rijeka, Hrvatska)

Moji sugrađani

Onako, pomalo sa strane,
gledam u svoje dobre sugrađane,
a oko srca mi je lijepo i milo
što je sve moje ljudsko oko vidjelo.

Vidim u ljudskim dušama ljepotu
i kako svojim mislima stvaraju dobrotu,
vidim velikodušnost koju žive
i kako se svom potomstvu dive.

U duši mi sve blaženo bude
kad gledam ove mudre ljude,
divim se njihovoj intuiciji
i navici kad žive po tradiciji.

Pa sve nešto mislim u sebi
i svojoj ljudskoj potrebi,
da im bar ruku na rame stavim
i tako im svoju impresiju na njemu ostavim.

A onda se nasmiješim sjetno
i pored njih prođem sretno,
samo ih mislima nježno dodirnem
kad u njihove emocije virnem.

A tamo vidim ljubav koja vlada
i nastojanje za održavanje sklada
u svim situacijama na djelu
pa u sebi osjetim harmoniju cijelu.

Simfonija neka u meni zasvira
kako je lako doći do unutarnjeg mira
kad ovakve sugrađane imam

i po njima i svoj život štimam.


Iz knjige Pesnička republika: Zbornik radova II


Više o knjizi: