Spoznaja proistekla iz sna.

Upokojen odavno, a na moru smo, kao zajedno, otimaš ispred mene  devojke,jednu za drugom, kažu iz Slovenije su. Gledam ih  preplanule su od sunca i podatno  se smeškaju. I za divno čudo ti otimaš,  a ja ne branim  valjda ih u snu nisam doživljavao kao vlasništvo već kao tihu erotsku želju.I ne mrzim te  već samo malo osećam stid, jer mi se činilo da su moje tajne namere razotkrivene.Jer su drugi mislili da su te devojke samnom..Teško je bilo braniti neodbranjivo.
Bili smo dva lica jednog novčića.Jedno drugom uvek antipodi.Uvezani snom o večnosti literature.A u snu koji beležim mladići smo.I uvek kao što to biva u svim snovima  kategorija vremena je izbrisana.  
Istina da sam osećao iskreno prijateljstvo.
U razgovorima sam bio svedok tvog  pravog identiteta sa jakom uobraziljom o sebi.Možda je moja podrška i pogrešna bila.
Javljaš mi se u snu i pridobijaš jednu od  onuh  koju sam ne iskazujući u potaji želeo za sebe.Kad se setim onoga što smo preživeli ne stidim se ni sebe ni tebe.Sad vidim koliko nas je gospod bio uvezao, i shvatam da je tvoj život bio dar, a da je naše prijateljstvo i odrastanje da su bili u službi mog puta.Još si mi draži kad shvatim koliko si mi služio,i kao kompas i kao orijentir i kao korektor. Svojim nipodaštavanjem onoga što sam radio  i ignorisanjem kao da si mi davao znake da sam u pravu. I ja sam nastavljao dalje.Svako je od nas imao svoj put.Takva je volja božija kojoj si se ti često bio spreman suprotstaviti.Sad vidim da je Gospod bio na mojoj strani.Prestao si da mi se  javljaš posle trenutka kad si shvatio  da ja kroz čitav život radim na tome da realizujem svoj san.I ti si imao dragi prijatelju san, ali si ga zarobio i sebično čuvao u sebi. Bio si i ostao samo za sebe.A moj san je postao stvarnost.
     Često si u našoj zajedničkoj mladosti podrivao moj autoritet,takođe si iza leđa meni dok sam bio u vojsci sklon da truješ moju muzu da ja ne zaslužujem njenu ljubav.Potvrdio si njene sumnje u izvesnost naše veze.Često si zloupotrebljavao moju iskrenost i poverenje i ogovarao si me iza leđa.Sve sam to slutio  još davnih dana.Bože kako mi se sve to ovoga jutra kazuje kao na dlanu. Ovo se zove spoznaja proistekla iz sna.
      Nikada o tome nisam na takav način razmišljao.Hoću da verujem da mi kroz život gospod otvara oči duhovne i da mi daje odgovore i rešenja rebusa koji su me čitavog života mučili.Sad vidim da se svi putevi mojih umrlih i za života  neostvarenih  prijatelja slivaju na samo jedan, na moj put. I osećam težinu bremena koju je moja polivalentna duša svečoveka ponela i svakim danom sve joj se više neostvarenih sudbina ljudi koji su mi bili dragi a koji su se upokojili ulivaju i ona raste i teža a da ne prsne ja pišem, pišem da joj olakšam put prema besmrtnosti u gospodu.