Višeglasje (Maleševeć, Jasmina, Beograd, Srbija)

PRELIVENA KIŠOM

Dremam na radnom mestu
prelivena zvucima kiše.
Glavu naslanjam na čekić.
Čekić pridržavam rukama
da mi ne padne na noge.
Neupućena u zemaljske moći
spadam u loše trgovce.
Dukati me zaobilaze
u širokom luku.
Ljubavne strele me ignorišu.
Na moje oči
miris kože i lepka
spušta zvezdane kapije.
Pssst!
Spavam!
Javljaju izvori bliski Fejsbuku.

Postoje snovi
koje želim da sačuvam,
kao posebnu vrstu vinove loze.
Pišem i brišem!
Romantično nijansiram
sadasnji trenutak.
Dunav i Sava
zapljuskuju neosvojive bedeme.
Nebo ima oblik vizantijske ptice.
Sanjam.

Kada me inspiracija secka
na zalogaje
postajem selica
sa čergom nerođenih slova.
Činim sve
da u stomaku pesme
umesto greha
izrastu rajske cipele.
Zato ubrzavam kretanje.
Instaliram jabuke.
I mogućnost

da istina ima bezbroj.


Iz knjige VIŠEGLASJE: Zbornik odabranih pesama 8. Evropskog Fejsbuk pesničkog festivala

Više o knjizi: