Da da Bog da krmača ozdravi

 Opet pivo, al iz gajbe, šta bi drugo. Čujem kaže moj komšija Mirjan Belov. Žena kući ostala je, fruštuk sprema, a ja išo do pateke. Krmači mi nije dobro. Onomad se oprasila. Nešto ne je, primizgiva, a prasici pod njom ležu, jedanajst je oprasila. Pa ko velim da joj kupim inekciju protiv vatre. Nije šala, jedanajst je oprasila. A i pivo da popijem pre fruštuka. Lepo ne znam šta da radim. Odkako sam osto bez posla, sve sam živo isprodavo samo da se priranimo i iz bede izvučemo. Krmaču sam čuvo, računam kad se oprasi ostaviću prasice. Muške ću prodavati, a ženskim ću pustiti nerasta, pa za koju godinu eto čopor. Moj pokojni otac je govorio kad imaš svinjče u avliju nema gladi. Znaš ti kako se svinje brzo množu. Samo da mi krmaču prođe vatra i da da Bog da prasici budu na miru imaću, što se kaže, i leba i nuz leba. Ajd živeli, da da Bog da mi krmača ozdravi.