Zakletva

 

"Ја Н. Н. (име и презиме) заклињем се Свемогућим Богом да ћу светој православној Цркви
веран бити, да ћу се светих канона, Црквеног устава и осталих црквених уредаба савесно
придржавати, да ћу своје дужности тачно вршити, службене тајне чувати и интересе
Српске православне цркве увек заступати и бранити. Како ја ово чинио тако мени Бог
помогао и овога и онога света". Чланови Црквених судова (архијерејски заменици,
црквеносудски тужиоци, судски секретари, почасни чланови, као и чланови заменици),
осим Архијереја, полажу ову заклетву: "Ја Н. Н. (име и презиме) заклињем се Свемогућим Богом да ћу светој православној Цркви
веран бити, да ћу дужности своје тачно вршити и службене тајне чувати, и да ћу се при
изрицању правде, без обзира на лица, придржавати закона Божјега, светих канона,
Црквеног устава и осталих црквених уредаба. Како ја ово чинио тако мени судио и
помогао Господ Бог".