Oduvek sam želeo da iz mog dvorišta budem planetarno vidljiv



 Oduvek sam želeo da iz mog dvorišta budem planetarno vidljiv sa mojim stvaralaštvom.Nove tehnologije  internet i moj sajt su mi to omogućile. Moj roman LJuba je otvorio pandorinu kutiju tako da zlo i pljačka koja je učinjena sa novom revolucionarnom praksom prema čestitim i radnim domaćinima izađe na videlo.Ja u srpsku književnost vraćam ponovo temu koja je sa pisanjem o proteklim ratovima na prostoru bivše Jugoslavije potisnuta i stavljena pod tepih kako se to zaboravilo a opljačnana imovina i dalje nevraćena pravim vlasnicima. LJuba je simbol otpora godinama nametanoj ideologiji Etatizma Staljinizma i Titoizma.Ljuba je simbol domaćina koji je i verski nacionalno ne ostrašćen ali a dubokim osećanjem za pripadnost svom narodu i tradiciji..