Braša iz Melenaca

Kad se pojavio u našoj sobi
dan pre operacije sa smeškom
onako karakterističnim
za klasične laloše i predstavio se
meni i Dragoljubu koji je
odmah reagovao kako su
Melenčovani za vreme Švabaca
bili šopljavani
shvatio sam a i potvrdilo se
u pitanju je dobričina od čoveka
Braša je majstor za teške kamione
živi sa majkom, a ima sestru koja
je udata i sestričine koje ga
mnogo vole
Retko je posećivao lekara a sad je
iz nužde stigao di je stigao
Bio je ženjen, i rasto se,
ali svoje
dece nije imo
Bivšu ženu nije spominjo
Svaki čas mu je zvonio mobilni
i vidi se da je omiljen kod
rodbine i prijatelja
Noću je hrkao dok spava pa ga je
Dragoljub često budio i terao
da se okrene na drugu stranu
Po učestalim pozivima vozača
internacionalnih i dugoprugaških
teških kamiona
iz čitave Evrope shvatio sam da je
braša dobar i jeftin majstor
On nema svoju radionicu već samo alat
u autu koji je uvek spreman za teren
Dan posle operacije otišao je kući
jer je imao svadbu u porodici
a i na domaću ranu
Njegov otac i deda kaže mi Bogdan
su u prošlosti imali najbolje konje
a on je sad zemlju dao u arendu.
Ima profil na fejsu ali retko ga koristi
umesto njega sestričine i pišu
i odgovaraju na napisano
Braša kaže da ima debele isuviše
za tastaturu prste, a i boji se kad
udari sa njima da je ne pokrje
Kad je odlazio obećao je ćemo se
viđati i da će svrati do mene
kad prolazi kroz moje selo
Verujem mu jer Braša
što obeća to i ispuni
a i meni evo iz bolnice
prija da mislim kako ću biti
kući u dobrom zdravlju
kad Braša jednog dana navrati