Biblioteka

Još kao dečak
želeo sam čitajući knjige
da posedujem svoju biblioteku
Sa petnaest godina sam počeo
da ih kupujem
A sa sedamnaest sam odlučio
da pare koje su namenjene
garderobi ulažem u knjige
Oduvek sam od odeće
kupovao ono
što je jeftino i funkcionalno
kad je oblačenje u pitanju
Obično su to farmerke
majice patike i jakne
sve ostalo nije moralo
džempere mi je majka štrikala
mantile sam dobijao od strica
a kaputi i nisu bili mnogo važni
Od tada je prošlo blizu
četrdeset godina
Moja biblioteka je rasla
iz nedelje u nedelju
iz godine u godinu
Uvek sam se dobro osećao
među knjigama
One su me gledale sa polica
i davale mi nadu
da i ono što živim i pišem
pretočeno u knjige i litraturu
jednoga dana će stojati
kraj nečijeg uzglavlja
da će sa police posmatrati
i čekati da ih neko otvori
i otkrije svoj sveti gral