Statista u vlastitoj priči

Izmislim priču
moju priču
u kojoj sam glavni junak
I pozovem zarad dinamike
nekoliko sporednih likova
I krenemo radnju
onako, u duhu zajedništva
da se svako po malo da čitaocima
A onda primetim kako se
oni, sporedni likovi
udružuju protiv mene
Lagano i sistematski me potiskuju
preuzimaju radnju iz rečenice u rečenicu
Lepo vidim kako me guraju
među statiste i volontere u mojoj priči
Nije mi bilo pravo
ali prihvatim da se oni u mojoj priči
bore za mesto glavnog junaka
Bili su uglavnom militantni, predvidivi
osioni, konfliktni i epski tragični
Zaverenici krvi i tla koji su se sukobljavali
sa drugim zaverenicima
Istisnut na marginu, gledao sam kako padaju
po epizodama kao snoplje
Svako od njih je dobio po delić slave
u priči koju sam izmislio
Ja u priči nisam želo da se vode ratovi
do istrebljenja, ali kad su me gurnuli u stranu
tu sam i ostao, do pred kraj priče
Kad sam po bojištu zašao, pokupio čaure
pokopao mrtve, naručio im opelo
napisao im epilog
Vratio sam se na mesto glavnog junaka u priči
mojoj priči
Sa mišlju da za iduću priču moram voditi računa
da ne pozivam moje saplemenike koji su militantni
već da to budu ljudi koji će učestvovati
i pripomoći da se što bolje, zbog čitalaca i priče
razvije glavni lik
Moj literarni lik