Ljudi imaju potrebu da se iskažu

Фотографија корисника Vesna Korac Korac

Gde si ti čoveče
pita me juče Vesna Korać
Tu sam kažem ja
Kako je u selu
pita ona
Sve je u redu
kažem ja
Po fotkama vidim
da si na Salonu u Novom Sadu
bio nekako tužan
Možda malo umoran od svega
Na drugi dan festivala u nedelju
u deset pre podne došlo je
možda i tristo ljudi što je ipak
neki ozbiljan rezultat
koji govori da je poezija
još uvek u modi
kažem ja
A u sebi sam mislio
da je fejsbuk književnost
daleko žilavija  od predviđanja
onih što su mislili da je ona tek
nuz proizvod  trenutno
aktuelne društvene mreže
Fejsbuk književnost
svakodnevno dobija
nove pisce
čitaoce
i publiku
Ljudi imaju potrebu da se
iskažu
da čitaju
da dobiju
svoja dva minuta slave
mudrački je zaključila Vesna
Samo to nam je još ostalo
da sačuvamo ovo malo
samopoštovanja i dostojanstva
što nam je još preostalo
pomislim ja
Milena Letić je pažljivo
slušala razvor i ćutala