Pesnička republika (Rajičević, Vjera, Beograd, Srbija)

Ljubavi moja

Iz srca kuca
Jedno veliko zvono doziva.
Suze radosnice se izlivaju
Kvase neprestanu želјu pripadanja
Žedna sam!
Pijem sa tog nepresušnog vrela
Gde stalno teče radost
U srcu mi krv vrela.
Tečeš venama, usnama grudima
Slivaš se niz udove, bokove
Penješ se na vrhu postojanja
Stazama do stopala
Pokrećeš korake
Ubrzavaš krvotok kroz ruke
Do šake do prstiju
Pokrećeš sve reči, misli, snove.
Snujem svakoliku žudnju
Pijem slatku medovinu suza
Pretačem ih u tihu čežnju
Nemiri drhte.Strepnja čeka
Usplahirena kao vrba
Nad obalom brze reke.
Čulna kao srna
U zovu jelena
U meni je tvoj korak
Tvoje srce.Ti svuda.
U pogledu prema nebu
U suzi prema zemlјi
U mesecu nad mojom postelјom
U suncu i njegovoj vatri
U letu vremena neminovnog rastajanja
Osluškujem povratak neprolaznosti
Zaustavi me zvuk svirala
Iz dalјine iz prošlosti
Ili iz budućnosti
Tu ću ostati za uvek                                                                            
Da ne poremetim tajanstvo,
Nedokučivu lepotu trajanja.



Iz knjige Pesnička republika: Zbornik radova II


Više o knjizi: