Pesnička republika (Sabanović, Mubera, Švedska)

Tu sam pod istim nebom

Tu sam pod istim nebom 
sa tobom, tu sam i ova noć 
bez tebe, pustinjo moja, 
srca mog, kako da preživimo 
i ovo teško breme koje nosimo 
i vučemo po pustinji prašinjavoj,
što šiba po nama noćima 
dok gledamo u zvijede,
a nismo jedno pored drugog 
zajedno.

Oh, kako su teške noći kada 
očiju toplih tvojih nema,
koje traže mene u tim 
našim zvijezdama što sjaj daju.
Baš u tom trenu kada gledamo 
te tragove i vibracije koje idu 
bez granica brzo i tiho.

Kako da dođem do tebe 
putem zvijezda što šalješ 
sjaj preko njih do mog srca 
da ih dohvatim tako lijepe 
kao oka tvoja dva
što tajno su me gledala 
ne treptajući.

Pa da sipaš svu tu toplinu 
ljubavi tvoje u oči moje
i da se slijevaju kao vosak 
uspravno stojeći stopljene
kao svijeće kada se pale 
i obasjaju anđele što 
gledaju tajanstvene ljubavi 
skrivene.

Ti si moja ljubav bez granica 
daleka i bezuvjetna.
I moj si Anđeo 
i oriolik koji sija na tebi 
što nosiš toplu ljubav želeći 
da mi daš dio od toga. 

Suton polako i tiho pada 
a mjesečev sjaj što dolazi 
do mojih obraza, osvijetli mi lice 
i suze koje su stale na tren. 

A duša i tjelo tvoje krenulo je
obalom tražeci moje tragove 
stopa što hodajuci pravio si
mozaik što ostade na pjesku,
gledajući i dalje naslonjen na 
stijenu gdje žudeci si sjedio 
i čekao da dođe mjesec na nebu.


Iz knjige Pesnička republika: Zbornik radova II


Više o knjizi: