Pesnička republika (Ciganović, Aleksandar, Sremska Mitrovica, Srbija)

Zavoli me

Zavoli me tiho u noći punog meseca,
dok gledaš u zvezde isto ko i ja.
Zavoli me nežno i dok kiša pada,
polјupcem me izbavi od muke i jada!

Zavoli me dodirom i ko malo dete,
spasi me od tuge i velike sete.
Želim ovaj trenutak večno da traje,
Ti nasloni glavu sad na moje rame.

Nek kraj tebe ja provodim dane,
za mene ti si devojka bez mane!

Hvala dragom Bogu što te takvu stvori,
Tvoj jedan osmeh nebo mi otvori.

Jednu molbu imam,
da dragi Bog da,
da se večno volimo draga Ti i Ja.

Nek nas ništa ne rastavi sada,
nek po polјu cveta najlepše cveće,
ma koliko drugi se trudili,
niko tebe uzeti me neće.

Ni ti mene draga, nemoj lako dati;
bori se za lјubav, za nju se inati,
ne daj da uzalud prolaze nam sati
dok duša u tišini samuje i pati.

Valјda ćemo uspeti održati lјubav
u ovom svetu prepunom bola,
za nju uvek moli se draga
Ljubav vazda pobediti mora!



Iz knjige Pesnička republika: Zbornik radova II


Više o knjizi: