Pesnička republika (Fijat, Ljilјana, Novi Sad, Srbija)

Bez da si išta učinila

U Beogradu ima mnogo žena, na Azurnoj obali ima mnogo žena,
al’ samo si ti ona koja je došla u moje srce i dušu, bez da si išta učinila.
I ne čuh ništa do svoje krvi kada sam ti dotakao dlanove,
kao da sam ti lјubio oči, govorio tople reči,
jer ti si mi donela vasceli svet sa svojim svečanim udarima.
Ljubav se ne može objasniti rečima!
Vrelina lјubavi je najveće iskustvo! Ona privlači prave lјude.
Upoznati tebe, znači sresti radost zbog koje drhtiš u po bela dana.
S tobom sam stajao i pričao u predvorju hotela.
Toliko sam želeo da te zagrlim, milujem, lјubim.
No, standardi ponašanja i vaspitanje nisu dozvolјavali.
Od tada pa do danas mislim na tebe, imam veliku čežnju za tobom.
Ne mislim da možemo biti zajedno.
Ja sam sam, ti nisi sama. I kilometrima si daleko.
Prestao sam da ti pišem.
Žudim za tobom, sanjam o srećnim trenucima s tobom.
Tuga je deo lјubavi, ali ako bez nje postoji, onda je to patnja.

A ti si moja čežnja i lјubav je moja bol.


Iz knjige Pesnička republika: Zbornik radova II


Više o knjizi: