Višeglasje (Dimitrijević,Jasna, Beograd, Srbija)

ŠTA JE SESTRA HTELA DA KAŽE

da imam nešto u kosi
da bih mogla da ostanem još malo
da je jutros otvorila oči i pitala za mene
da nema promena
da je pod mokar i da pazim na izlazu
da donesem čistu spavaćicu
da joj je žao
da imam lepe minđuše
da ne zaboravim kišobran
da je vizita za deset minuta
da ne dolazim kad nije vreme poseta
da joj pogledam stopala
modra su
nisu modra
da imamo iste usne, nozdrve, obrve
da nemamo puno vremena
da se neće probuditi
da će se probuditi
da je zadovoljna
da je sve vreme verovala
da se ne plašim
da mi bolje stoji kratka kosa
da se borim
da ne odustajem
da prestanem da pušim
da skeniram pasoš kad idem u inostranstvo
da se načekala
da neće dočekati
da je umorna
da nije do nje
da je odelo u ormanu
da je uputstvo u levoj cipeli
stopalo lakše ulazi kad se zavije u plastičnu kesu
hvala
sve je to sestra mogla da kaže
na hodniku bolnice
usred oktobra
usred kiše i tišine
ali samo me je pogledala
procenjujući i oklevajući
a ja sam pobegla
dok još može biti sve ovo
a ne samo jedno.


Iz knjige VIŠEGLASJE: Zbornik odabranih pesama 8. Evropskog Fejsbuk pesničkog festivala

Više o knjizi: