Odustajanje

 Oko mene 

sabotaža

 inercija

 privilegovani mešetari

 čije farisejsko mesto u literaturi se zna

 jer ga oni jedni drugima šteluju 

i zato likuju

a ako nešto pofali oni onda podkajluju

Vičem 

Kod vas nema ničeg po zaslugama

a tako bi lepo bilo posvađati se sa vama

a da ne ličim na vas

tad bi na vas ličio

Praštam svima

likujte bez srama

jer vi zaslužiste  kao komesari

komesara da se komesarite i likujete

Gorčinu koja me  sklepa i ščepa 

ponekad  ispljunem zajedno sa šlajmom

što se cedi iz mojih zalečenih 

 bolesnih pušačkih pluća

A nekad vam je jezik brži od pameti

kad ste lenji drugi su vam krivi

Tešite se mišlju smilovo se Gospod

ostali ste živi

I molite mu se skrušeno partijski

A neznate  dal je Gospod hteo

da molitvu vašu primi 

A onda tražite od nas da budemo

konzumenti vaših baljezgarija

Ono što je moja poruka

glasi odustajanje

od vas takvih

i odlazak u ćeliju 

u moju sobu što noću svetli

i gospod za vazdan caruje