Sećanje mi malo vredi

 Danima već vraćam film na proživljeni život u poslednjih pola veka.Pokušavam se setiti svake od godina ponaosob. Tražim događaje po kojima ću je pamtiti. Teško mi je da tačno razlučim kad se šta dogodilo u dan u mesec i godinu.Pamćenje je varljivo i to mi se kao i mnogo puta do sada pokazuje kao velika istina.Čestim selidbama izgubio sam mnogo dokumenata i sad kad sam se konačno skrasio u kući mojih predaka vidim da mi nedostaju kao materijalni dokazi koji će mi dati tačne podatke.A prijalo bi mi da bar za ličnu i intimnu upotrebu imam svoj proživljeni život kao na dlanu.Ostale su mi samo slike kako fotografije tako i one u glavi koje ponekad kao kaleidoskom vrtim i promišljam nebili se bolje i pouzdanije uputio u sve postupke, dobre i loše koje sam u životu činio. .