Srbobran danas. Mladim kolegama, ali i brojnim posetiocima manifestacije, obratio se i Radovan Vlahović. Pisac sa tako dugom i plodonosnom karijerom imao je šta da poruči naraštajima koji stasavaju u poeziji.

 


„Sabrali smo se ovde da slavimo ljubav, da sa mladom generacijom koja tek dolazi, pokušamo pružiti odgovor na tu najuzvišeniju, najlepšu, najgospodskiju i najbožanstveniju reč, ljubav. Prethodne večeri je slavodobitnik ‘Lenkinog prstena’ rekao kako je počeo da piše pesme zahvaljujući neostvarenoj ljubavi iz srednje škole. Ja sam mu tako poverovao. Slična stvar se i meni desila, ali sam u toj mojoj mladosti ja bio zaljubljen u devojčicu koja mi je bila par u osnovnoj školi. To je za mene bilo tako lepo, tako obično a opet tako uzvišeno. Od tad je prošlo više od pola veka. Ispisao sam od tad stranice i stranice, i uvek mi se činilo da pišem tom mom paru, toj mojoj ljubavi iz školske klupe, gde su i najobičniji slučajni dodiri bilo nešto za šta je vredelo živeti“, objasnio je Vlahović koliki je značaj emocija i ljubavi koju osećaju mladi ljudi, kako prate čoveka kroz ceo život jer su izuzetno jake.