Svakidašnja jadikovka

 Duboka sunčana jesen prijatelju,za pamćenje.Juče su bili električari i isključili mi struju,a za gas koji mi je isključen prošle godine bio je sudski izvršitelj da popiše stvari,dao sam mu televizor, bicikl i kompjuter.Prošle nedelje su mi isključili mobilni telefon i internet,a stabilni mi je isključen već neoliko godina.

Prošle nedelje sam na šipku od bicikla do lekara vozio mlađe dete zaustavila me saobraćana i naplatila kaznu na licu mesta. Dao sam im poslednje pare, a kad sam otišao kod lekara, kažu knjižica nije overena moraš da platiš.Dobro kažem ja samo da odnesem dete kuči pa ću doći da platim.Mora unapred kaže mi sestra.Dobro, kažem ja, stavim dete na šipku i odemo kući. Žena ga leči sa čajem od kamilice.Usput svratim da uzmem hleb do pekara,a on mi kaže da više ne daje hleb na veresiju.Neka pomislim u sebi obarićemo krompira, a sva sreća da je ostao stari šporet na drva i da imamo granja. Hvala bogu da jesen blaga, a i navadio sam krompira sa jedne njive onako usput kad sam se vraćao sa pecanja.

Još i ovo da kažem, kad sam otišao pre neki dan na biro rada, a oni mi kažu da nema posla.Dužan sam kažem na sto strana, moram nešto radim i da zaradim da se prehranimo kažem činovniku.Posla trenutno nema, kaže mi on,  a dug moraš platiti, svako traži svoje.

       I eto dragi prijatelju nije da kukam i da se žalim,samo da kažem pa ti onda računaj.I nisam ja baš najgori u selu,ima i onih koji gladuju.Ja sam bar krompira navadio dok je bilo za ranije. A ne ko oni što čeku sad kad budu izbori pa da im partije udele pakete sa ranom da za njih glasaju.