Leteći krevet ili jedna sasvim izmišljena priča

  Juče sam kupio gomilu stvari što lete. Jednostavno sam ušao u prodavnicu i spucao čitavu kreditnu  karticu.Oko mene je videvši da trošim pare nemilice glavni menadžer supermarketa igrao ćurkov ples. Dodvoravo mi se i smeškao da mi je došlo da naredim mom telohranitelju da ga kresne onako s guza  u kabini za presvlačenje. Ali nisam, jednostavno sam pustio da mi se uvlači, a i prijalo mi je da me neko draška ispod jaja.Novac daje čoveku posebnu moć, a ja je evo trošim na kupovinu stvari što lete. Bilo je tu svega što sam nakupovao, a najviše mi se dopado leteći krevet za mog džukca, koji je doduše plemenite rase, ali je džukela. Sere gde stigne,plaćam mu dve berbi siterke. One samo nose krpu i sprej da po čitavoj kući gde on zapiša koju stvar odmah očiste. Volim moć i novac, a ljude malo manje. Oni su tu samo da mi služe, a ponekad im nešto i platim, ali ne puno da se ne osile, da kojim slučajem ne pomisle da mnogo vrede.Leteći krevet sam stavio u leteću kućicu za pse  koja je povremeno bila vezivana za plafon moje vile kao luster.O ostalim stvarima da vam ne nabrajam i nema se  šta govoriti, to možete videti u mome za internu upotrebu   spotu. A, nisam vam rekao, ja sam inače umetnik, slikam, slikam slike od prilike. Moja dela kupuju u poslednje vreme samo vlade zemalja u tranziciji  i čuvaju ih u mizejima, koji nisu dostupni javnosti.Jednom sam naslikao leteću vladu. Imali su bestežinsko stanje. Lebdeli su kao naduvani baloni.Ta im se poza  svidela i na slici i u stvarnosti.Inače u poverenju ja kupujem, ja sve kupujem, jer imam novac, a on je moć, moja moć.A kako uspevam, pa slikam slike sa hipnotičkim formulama za sreću.I sami znate da je sreća svima potrebna, a pogotovu onima koji rasplažu sa tuđim parama.Što skuplje plate moju sliku više će im se sreće desiti u životu. Najlakše se troši tuđe,a mene možete zvati i prodavcem leteće sreće, ili jednostavno slikarem,čiji je moto, što više platiš više delimo.A sada ne želim više o poslu, i o slikama to mi je dosadno, a jedno me veseli novac koji  je moć, moja moć. Ja inače ne volim da pričam, više volim da se ljuljušakam  u letećem ljuljuškalu  za koje sam naredio da se posebno za mene izmisli.