Metamorfoze

 U sve se meša, i o svemu bi da kaže svoje, i ne samo to, već i da se to mišljenje sluša, da se uvažava, poštuje i izvršava. Prepoznajete, u pitanju je moj novi hibridni junak koji je nastao degeneracijom romanitčnog pojedinca koji se izgubio u ovom prenapregnutom medijskom ispiranju mozgova. Nisam bio spreman da mu dajem određeno ime, pošto je u pitanju osoba koja je malo muško, malo žensko, i po telu i po pameti, pitaćete gde sam to video u životu.  Nigde, osim ponekad ovde na fejsu. Mesečarka je bila  prava dama kad sam je prvi pit upoznao. Živela je zdravo, hranila se zdravo, išla je na vežbe u teretanu da ojača i da očvrsne. Išla je u salone lepote da se prolepša. Imala je lepe grudi i nosila je brus broj tri što je njenoj vitkoj figuri sasvim pristajalo. Imala je duge prave noge i malo rundavije međunožje. Ostale dlake na telu je depilirala redovno. Bila je visoka i vitka, imala je zelene oči, crnu kosu i malo deblja i sočna usta. I kad bi je i ti, čitaoče, video, mislio bi: Uh, kakva dobra i zgodna dama. Sve je na njoj bilo kao iz modnih časppisa, bila je savršen proizvod. Ali, ona je ustvari bila mesečarka i telo joj je imalo prirodnu i biološku hidrauliku koja se menjala prilikom psiholoških poticaja koji su dolazili spolja. Posebno je bila osetljiva na reči, a pogotvu svoje koje je upućivala sagovornicima, a ovi je nisu uvažavali i slušali. E, onda su se dešavale promene, ali to je retko ko od sagovornika mogao da isprati, jer pre no što će proraditi hidraulika u njoj, mesečarka je puštala sagu iz sebe tako da je sagovornik zaboravljao njen ženski izgled, a prihvatao je muški. Dakle, poštovani čitaoče, slučajno sam bio svedok dešavanja metamorfoze, i to naravno, kako ja to uvek činim, izdaleka. A dama, junakinja ove priče je komunicirala sa jednim od junaka iz mojih prethodnih priča. I naljutila se mesečarka. I sagu je pustila na njega i on se sav ošamutio, a hidraulika je u noj proradila. A ja sam bio sa strane i gledao. Prvo su joj počele izbijati čekinje po licu, odmah potom uvukla je grudi kao puž kad uvlači rogove, a onda, nakon tog joj je zarasla rupa u rundavom međunožju, a prosto se kao lunbalon naduvala čvornovata puždra sa dva kao orasi velika i u kožnu kesu stavljena jajeta. I telo je najednom omaljavilo i mesto mesečarke video sam mesečara kako jezikom pogani mog junaka iz prethodin priča. Videvši to, dugo sam ćutao uplašen i zbunjen, zaista sam se palašio da bilo kome ispričam taj slučaj, ali sada, više ne mogu da se uzdržim pa pred vama je i sudite sami o mesečarima i mesečarkama i metamorfozama.