O otkačenosti sa merom

 Poznajem veliki broj ljudi za koje kažu da su otkačeni, za neke još dodaju na poseban način. Otkačenost vidim kao pozitivnu i veselu dimenziju kod pojedinaca. I sam sam ponekad bio sklon da se malo otkačim i to bez ikakvih stimulanasa, već jednostavno uhvati me neka raspevanost i harmonija sa sobom i sa svetom pa sve volim i svi su mi dragi i onda sam sklon malo i da se ludiram na svoj račun kako bih sve oko sebe zabavljao. Otkačenost shvatam kao voljnu radnju pojedinca koji proširuje duhovitošću i šalom granice uobičajenih sloboda, i uglavnom su bezopasni i za sebe i za okolinu.Ali postoje i likovi koji su kako se to kaže opičeni mokrim obojkom ili nisu u vinkli, e takvog sveta se čuvam jer mogu da budu opasni.Ponekad mi se čini da je potrebno da se malo otkačimo i da popustimo prenaporegnute životne strune.A kod nekih mojih prijatelja to traje li traje.Ja opet volim kad se ima mera.